
کله چي دټولنيزو موخوپه رڼاکي يو تعليمي نصاب طرح او جوړيږي نو اړينه ده چي د زده کړي
اښووني اساس نگلارو ته به ټينگه پاملرنه وشي ،دزده کړي اوښوني ټول تجربه شوي ميتودونه له يوه سا ينس تشکل او پرله پسي ځيړنو ځخه سر چينه اخلي ،هغه ځوک چي دتعليمي نصاب په طرح جوړولو اواو پرمخ بيولوکي کارکول غواړي، بايد پدي اړه پوه شي چي ځنگه ويول اغيز ناکي ذده کړي لپاره ځانگړي شرايط په گوته شي دذه کړي بنسټيز ميتودونه کوم دي ؟ اوهم ده زده کړي دپروسي په اړه بشپړمعلومات ولري هر يو ښوونکي اړ وي چي ديوي اغيو نا کي ښووني روزني په اړه زده کړي له ټولوبنسټيزو اصولو اوتشکيلاتي ميتودنونو سه بلدتيا ولري ، دښوونکي لپاره ظروري ده چي ده زده کړي دبهير ډيري غوره تجربي دخپل تدريس لپاره وټاکي ، دزده کونکيو هيله او غوښتنه داوي چي هغه چه زده کړي چي دوي په ټولنه کي اړتيا اوار زښت ولري ،په ټولگي کي دتدريس تجربي يوازي پدي پوري اړه نه لري چي ښوونکي ځانگړي مختوا وټاکي ، بلکي د تدريس ډيره اغيزنا کتيا پدي پوري اړه لري ، چي ښونکي دخپلو تجربو په رڼا کي خپله محتواځنگه او په کم ميتود سره له خپلو ذده کو ونکيو سره شريکوي اوهغوي يي ښي ، دښوونکي غوره او عمومي موخه دا ده چي خپلوذده کوونکيو ته دمناسبواوريښتينو ذده کړو تجربو له لاري دلوړي قابليتونوده تمرين اوکارولوښه شرايط برابر کړي بايد ښونکي ددرس ورکولو په وخت کي پدي ډاډا وي چي ذده کوونکي لپاره په ټولگي کي تر ځيړني لاندي نيول کيږي دهغوي په باپله کي بايدزده کونکيو ته درسي چانسونه برابرشي ، چي دمنل شويو تعليمي نوخو په ترلاسه کولو بريالي شي ذده کوونکي بايدددرس په پاي کي دټولگي تجربي دخبرواتروپه ترځه کي بيان کړي