سړي بېنر په لاس په چوک کې ولاړ ؤ.

سړی بېنر په لاس چوک کې ولاړ ؤ په بېنر باندې يې داسې ليکلي ؤ (وکیل اور بھڑوے میں کیا فرق ہے)فکر واخيستم چې دا څه يې ليکلي دي ؟. خو بيا مې د ځان سره وويل چې دا ژرنده او دا ډول سره برابر دي. هسې خبره وه راياده شوه د شهيد نقيب الله او په کراچۍ کې د څلور سوه څخه د زياتو پښتنو قاتل (راؤ انوار)خلاصې تڼۍ ګرځي خو د نقیب پلار د خپل ځوي لپاره د انصاف په طمعه ناست ملک خان محمد هم خپل سر کڅوړه کړ او لاړ روح يې ښاد جنت يې ځای شه . جس نے لکھا تھا کہ وکیل اور بھڑوے میں کیا فرق ہے یہ جملہ میرے نزدیک ادھورا ہے ہونا تو اسی طرح چاہئے تھا کہ فاضل جج اور خواجہ سراء میں کیا فرق ہے؟۔ابھی ابھی خبر آئی ہے کہ راولپنڈی کے ایک عدالت نے مرغی کی چوری میں جسکا قیمت (۵۵)روپے تھے ایک غریب آدمی کو سات سال قید کیا ہے لیکن وہ آدمی جرمانہ بھی دے چکھاہے پھر بھی جیل میں قید ہے ۔تاسې ته نوی خبر دا دی چې د پاکستان سترې محکمې د ملک رياض څخه د هغه د عصب کاروبار د خلکو د ځمکو ناجايز دولت ته د قانوني شکل ورکولو لپاره د (۴۶)اربه روپيو غوښتنه کړې وه (مطلب سترې محکمې ته دا پيسې) ور کړه د عصب او د چور تالان کاروبار دې قانوني شو. اوس د برتانيا يوې محکمې د ملک رياض په څلورو بانکی حسابونو کې (£190) ميليونه پاونډه کنګل کړيدي چې پاکستان ته سپارل کيږي. نو دومره فساد چې ستا د ګاونډي هيواد په ستره محکمه کې روان وي ضرور به يې د اثر لاندې راځې. نو ځکه يې ويلي دي د ډبګرۍ هيجړا او د پاکستان د سترې محکمې په قاضي کې توپير نه ليدل کيږي . هيجړا هم د پيسو لپاره کونه خوزوي او جج هم د پيسو په خاطر خپل ايمان او قلم خرڅوي. پاکستان کے نظام عدل سے آجکل افغانستان کے عدلیہ سسٹم بھی رنگ لے رہاہے (پاکستانی عدلیہ جراثیم)اب افغانی عدلیہ سسٹم کو بھی مفلوج کر رہاہے۔خکرور دوستم،په ننګرهار کې د دوه خويندو سره واده کونکی،قيصري او نور د کابل زور واکان که څوک نه شي مهار کولی نو غټه وجه يې د مرتداو ابن الوقت قاضي کردار دی. د زور واکانو په دروازو کې ولاړ ګارډ د امنيت لپاره نه بلکه د سولې د سبوتاژ کولو لپاره دي. هغه دېرش کاله د خپل جنت وطن څخه لرې ستاسو شاړې آبادولې تاسو ته يې اوبه مهارولې خو هغه تاسو د والي د مقام په خوله کې غلبېل کړو.خڑ کمر،خیساری،مہمنداور کراچی کے روز افزود واقعات پر جس میں مسلسل ایک ہی قوم کے غریب اور لاچار افراد کو ٹارگٹ کیاجارہاہے۔ یا افغانستان کې په نظر نه راتلونکې د سولې ډنډورو ته غوږ لکي افغانان د صبا په انتظار په خپله کوټه کې وژل کيږي قاتل ښکاره معلوم دی خو یہ جو نامعلوم ہے وہ ہمیں معلوم ہے۔د مامند په اسدخېلو يې چې کله د بمونو مور وغورځوله نو يوه ملک رسنيو ته وويل چې بل ځل دې په دې تورو بلاګانو(داعشيانو) د بمونو پلار وروغورځوي .همغه داعشيان نن د چا مېلمانه دي؟. خو د بمونو د مور ناوړه اثرات نن راښکاره شول هغه هم د بدو مرضونو په شکل کې خو داعش نن د جودرې د فاجعې څخه شاته نور هم معزز شو. ويل يې چې دابه قبايلو ته سپارو . غټ کدو او پوچې خبرې!!. ارے بھائی جس ملک اور جس علاقے سے ان کا تعلق ہے اسی ملک اورخطے کے حکمرانوں کو کابل بلاکر اور دنیا کے سامنے یہ معزز مہمان ان کے سپرد کردیا جائے ۔ پښتانه ډېر ساده ګان دي خوش باوره دي. يولس مياشتې يې د سولې په خبرو غوږونه لک دي خو دا پوښتنه نه کوي چې دلته څوک مري د چا کور کنډواله شو او سوله له چا سره؟.افغانستان ،پختونخوا اور فاٹا اپنے آبی،معدنی اور جیوپولیٹک موقیعت کے وجہ سے آگ میں جل رہاہے اس آگ کے ایندھن کوئی اور نہیں ہے اپنے ہی ہے۔يو وخت د امريکا جمهور ريس ښاغلي ټرمپ ويلي ؤ چې مونږ د افغاتستان د آبادۍ لپاره نه يو تللي مونږ هلته د امريکا ګټې خوندي کوو همداسې د دې نورو هم در واخلئ. معلومه دا شوه چې دلته د ملي مشر کمی ليدل کيږي يوه زعيم ته اړتيا شته. داسې مشر چې د چا په اوږو ناست نه وي ملت به ور سره وچه او سپوره شريکه کړي.آج لوگ کیوں منظور پشتین کو آپنا مسیحا گردانتے ہیں آج لوگ کیوں بازاروں اور شہر کے گلیوں میں پشتونستان کے روزغونڈے کر رہے ہیں؟۔ وجہ ایک ہی ہے کہ لوگ موجودہ نظام سے بدظن ہے۔لوگوں کو انصاف نہیں مل رہا ۔ دلته د عدالت نه پلي کېدل ټولنه د تباهئ لور ته سوق کوي. اوس دا تاسو پورې اړه لري چې د ټاکنو د نتيجو انتظار کوئ او که سر د نن څخه د خپل کور د آبادۍ لپاره لاس په کار کيږئ؟.